måndag

Hallådär!
kom nyss hem efter att ha varit hos Lovisa med hon och Emma :) vi tänkte grilla men när vi väl kommer ut på isen så har dem tagit bort grillkåtorna... Något less, så vi knalla upp till Lovisa ist och såg film, sen kom Eric och nu är jag hemma.  Som sagt, och Emma skulle ut igår, vi for till stan dära vidtjugo i elva för att köa, vi stod i kö i kanske 30 Minuter och rörde oss nåra meter. Så vi blev less och drog till Corner ist! Haha, sen knalla vi runt lite med två grabbar och sen for vi till shell å åt nudelwook! mums.. Haha sen idag for jag å gadda mig på handleden, :) slänger upp bilder när ja hittat min kamera.. Nu ska ja städa lite sen kommer Eric då blir det film mys!
hörs sen!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0