Du lyser upp min dag

Ligger i Erics säng och kollar runt lite, han gick och duscha, så jag passade på att sätta mig hära. Eric kom och hämtade upp mig och Emmar iaf, vi for ut en sväng, sen körde vi emma till örnässkolan, hon sku träffa sin pojk! Så vi for vidare till Seletsbruk och hämtade upp Danneb, sen plockade vi upp Emmank på varvet och ja tog rp med hon och Lollo, Sen kvantum och handla frukt.. Haha! '' Fruktfrida ''  Hmm.. Bara vi i bilen som förstår iofs, men kul var de då iaf. Sen körde vi hem Johan, Emmank och Danneb sen for jag och Eric till han.. Ojj, nu kom han visst ut ur duschen, så vi ska ta och slå på en film och bara mysa på! Sen imorrn har jag nå möte klockan ett, och sen har ja nå annat skit på körskolan i tre timmar ungefär.. Hojja. Nu blir det onsdaaagsmys! Hörs sen! Pusss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0