Party like a rockstar

Hallådär, kom nyss hem från Ninas, varit dära på nån kurs i över tre timmar.. Hojja vad drygt det blev, fast iofs fick vi två raster sen kaffe och bulla! så det gick ändå ganska bra. Och man lärde sig riktigt mycket på den! Så nåväl, och vet ni vad? Nu är det bara 19 dagar kvar tills jag fyller år ! Ååh vad jag längtar alltså... På lördag ska jag och Eric äskling gå ut och äta för då har vi varit tillsammans i 5 månader, gud så tiden går fort alltså! Men det är nog inte så konstigt att den gör det, det sägs ju att tiden går fort när man har roligt.. Och efter jag och älskling har ätit så blir det att vara med Lovisa och sen kommer Emmank också, då ska vi ut och göra stan osäker ! för då är det en så kallad ''vinter crousing'' fast ja, kommer då inte vara som på somaren iaf !  och har körlektioner på Ninas hela sportlovs veckan , och alla är TIDIGA.. Typ där vid nio.. Huvva! Nu blir det tv och sen ska jag till älskling och mysa på som vanligt ! Pusss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0