Söndag

Hallådär!
Vaknade  vid tolv idag så käkade vi frukost sen klippt gräs hela dagen :( huvva!  Nu städar jag mitt rum, eller ja.. Eric gör det! Haha! Ska damsuga skura och dammtorka iaf! Så man kan andas av allt jävla pollen! Ska fortsätta nu
hörs sen


Här kommer de bilder på det jag köpte för nån dag sen!


svin sköna shorts från hm!


Lång tshirt från hm


tub topp från hm! riktig sommar färg!


mörk grå tröja med puff ärmar


Vanlig lång tshirt, fast vet inte om  jag ska ha kvar den. från hm



Spets linne från hm


två nagelack, en foundation , deo och hårspray!


Och lösögonfransar så klart! :)


Sen köpte jag dessa underbara skor från scorett för bara 750 :-

Nu ska jag fika sen köra bil!
pusss
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0