tråkigt

2009:
vad hade du för hårfärg - Blond
hur lång var du - 160 kanske
vem var du kär i -
hade du nån pojk/flickvän - ja
vad brukade du göra på fritiden - festa och umgås
vilka umgicks du med - olika,
var allt bättre då - vissa saker!
skulle du vilja gå tillbaks dit - till vissa stunder ja.
har du förändrats - ja

nu:
vad har du för hårfärg - blond
hur lång är du? - 163
vem är du kär i - Eric
har du nån pojk/flickvän - ja, världens bästa
vad brukar du göra på fritiden - vara med vänner, vara med älskling
vilka umgås du med - samma som tidigare och fler

har du:
kysst någon - ja
sovit brevid någon med samma kön - jo
sovit brevid nån med motsatt kön - jo
slagit ner nån - jo
ljugit för en bra vän - ja

vem:
skrev du senast till på msn - kristoffer
kramade du senast - Eric
sov du hos senast - Eric
vill du vara just nu - mig själv
ringde dig senast - Mamma

vad:
drack du senast - vatten
köpte du senast - ciggg
gjorde du igår - var med eric, sen lovisa emma å lelle ett tag
ska du göra imorn - Sola, städa o.s.v
vill du göra just nu - sola
åt du senast - korvstroganoff
är närmast dig som är rosa - ingenting

kärlek:

du har sårat nån så den började gråta - jo
nån har sårat dig så du börjat gråta - ja

ärlighet:
du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra - ja
jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - det med
jag har smugit ut utan lov - jo
jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - ja
jag har en hemlighet som ingen vet om – ja
jag har fuskat i ett spel - ja
jag har struntat i ett prov - jo

dåliga tider:
jag har skadat mig sjäv - inte med mening
jag har druckit alkohol - ja
jag har tagit medecier mot drepression - ne
jag har sovit en hel dag utan att behövt det - ja
jag har vaknat gråtande - jo när jag var liten
jag har somnat gråtande - jo

döden:
jag hatar begravningar - jo det hatar jag!
jag har sett någon dö - på film
någon du har känt som nyligen dött - ne..

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0