Ahmenhallå

Som sagt, jag och Emma fick cp ryck igår och vi tog bussen till piteå! Var dära vid åtta kanske, då hämtade Henke oss och vi for till Öjebyn till han, var dära nått tag sen till stan en sväng, drog på kvantum och sånt, sen for vi tillbaka dit och såg nån film och sånt dära.. Sen missade vi bussen hem så blev att sova dära och kliva upp ungefär vid sju, snacka om att vi var trötta? Sen tog vi bussen hem 07.40 och huvva vad man var trött alltså.. Sen for jag hem, käkade och for till körskolan sen träffade jag Fridap och vi strosade runt på stan och sen skolan och käkade! Vi skulle dricka ikväll men blev tjaffs.. Aja, vad som händer ikväll får vi se ! Nu ska jag gå och äta.. Hörs sen!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0