Godnatt

hallåj, nu har det varit ganska så kass uppdatering ..  men iallafall, i fredags så for jag eric och emma till sofie och förfestade, och hos sofie var sandra, ag och kajsa .. När vi hade varit där en timme typ kommer det dit nå killar, och en brud hon började ta på sofie, mig och sandra sen förstod vi att hon var bi! för nåra minuter efter sitter hon med två killar i soffan och ah.. mer behövs inte skrivas hära! Iallafall, vi var dära nån timme och drack o.s.v sen kom våran skjuts och vi begav oss in till stan och drog på cleo, där inne träffade jag jennifer, spenderade i stort sett hela kvällen med henne, najs ! :) Sen dära vid halv tre började vi bege oss mot max och sen vidare hem till mig.. Otroligt skönt att sova.. Vaknade dära vid tolv kanske, sen lagade jag och eric mat, duschade och myste på! Sen for vi ut, hämtade johan snurrade, hämta kero, snurrade, for till boden hämtade nån och träffa ak sen köra hem alla sen hem till eric, ungefär så har min dag/kväll varit.. Haha , la oss vid halv fyra kanske.. Sen drog vi och käkade direkt vi vaknade, vilket var vid  tre, sen for jag hem emma kom och sen for vi till lovisa sen körde henke hem oss och eric kom hit och nu ska vi slå på en film! så nu orkar jag då verkligen inte skriva mera !! hörs imorrn ;*


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0