Movie time!

Hallådär! helgen har varit suverän!! Blev utgång igår med, gjorde mig klar sen for jag till malmudden till Moa, sen vid elva drog vi till Kafélino, var ganska okej dära! Men vi satsar på Cleo på fredag! Sen kommer ju pappa också :) Blev inga bilder igår, men de behövdes då inte! Haha först fick vi två shots av nå killar, sen två bacardi av nån annan, sen nån grogg med apelsinjuice , haha! Blev en bra och billig kväll kan jag då lova ;) Haha, nää nu ska jag renbädda sen kommer Eric och plockar upp mig och Lovisa, sen blir det bio ! Hörs sen ;)

Kommentarer
Postat av: :)

hur kmr du in på cleo/kafelino osv. Med tanke på att du inte är 18. Enda alternativet jag kan komma på är f-legg, men aa inte värt risken.. eller?

2010-03-29 @ 01:07:57
Postat av: TESCHO - Webbdesign och mycket mer || Fototävling pågår

Svaret på din fråga är nu publicerad och här är direktlänken: http://tescho.se/byt-sida-pa-sidomenyn-inlagg/ :)

2010-03-29 @ 13:22:41
URL: http://tescho.se/blogg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0