Onsdag

Shululu
Kom nyss till Eric efter en hel dag med Lojsis! Vi skulle då igentligen grilla, men de får då fan bli bakis grillning på fredag ist! Hihi, så vi gick och köpte karra på kioskpiraten och sen så gick bvi en sväng på isen sen spela tvspel! (a) Sen kom emma då blev det isen sen upp te lojsan igen å se film och käka, hihi. Imorrn ska vi upp vid tio så vi hinner duscha och käka innan min snygging ska och gadda sig ! Hehe, sen ska jag prata med jari om min gadd jag ska göra, ska göra kina tecken på handleden :) Sen den andra på foten! Sen är de fan klart, nu har ja ju nästan överallt, eller jaa.. Svanken, vi troskanten, nacken och bakom örat.  Hihi! Jag tar iaf med mig lojsan så jag slipper sitta dära hela dagen lång själv :) För den kommer ju ta NÅGRA timmar iaf! Haha, slänger upp en bild på mitt schnyggo å hans gadd imorrn iaf ;) För nu ska jag tvätta bort sminket och sånt dära sen ska vi krypa ner under täcket och se andra avenyn! Underbart! vi hörs imorrn.
pussss







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0