what i want is you!

Hejhopp! Igår såg jag och Eric avatar eftersom det inte blev sist för vi båda slocknade.. Hah, men den var faktist riktigt bra ändå.. Nu är det bara sex dagar kvar tills jag fyller år, nyss var det ju 3 månader? Haha, och på fredag blir det utgång! Allstar och käka med sofie, eric, och min å sofies familj. Sen blir det Cleo!  Ååh underbart! Haha, nåväl.. imorrn har jag sjukgymnasten klockan 13.00 och innan de nå jävla möte med skolan 10.45 och de sög ju..  Sen blir de stan en sväng med Sofie :) Och nu snart kommer Eric hit så ska vi dra förbi Lovisa !  Och nu i veckan eller i början av nästa ska jag och göra en till tatuering! Har två till planerade iaf ! Men en av dem ska jag vänta med och göra mot sommaren, Menmen.. Nu ska jag knalla ut och ringa Lovisa och ta lite skitsnack! Haha ;) Hörs sen !







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0