Lördag !

Hello handsome!
Igår och i förrgår vad vi i sandrträsk och var i sanatoriet, kan ge en kort sammanfattning, men man måste uppleva det som hände för att förstå, vi såg lampor som var tända som vanligt i lägenheten så vi trodde inte de bodde nån dära för alla knacka på och ingen öppnade.. så vi trodde inte nån bodde dära, sen ser eric och lukas någon i fönstret och alla skriker och springer iväg, och då drar jag en '' vänta på mig jag har mens och kommer förblöda om jag springer fortare'' och lovisa drog en tidigare '' titta det ser ut som en fejk ren som står på knä'' Hahahahah, ojoj! fast det var en stubbe, men nu till gubben igen. Sen gick vi dit igen och då skrek alla och kastade nått på fönstret för ingen trodde eric och lukas, sen kommer det upp en läskig jävla gubbe på balkongen och alla sprang och trodde han skulle skjuta oss, sen fick vi dåligt samvete.. så jag och daniel gick och prata med han för ingen annan vågade, men sen kom alla ändå. och det visade sig att han bott själv dära med sin svarta kattjävel i tio år! och grannarna handlar åt han o.s.v herregud! vi prata med han ett bra tag och han tyckte det var kul med lite sällskap så sen fick vi upp en ruta och gick in, läskigt! nog för man varit där några ggr innan men är ju ändå lika läskigt varje gång, haha!  vi var dära nått tag sen for vi dit i fredags också, men då drack alla och vi var mindre folk.. haha, kul var det iaf! Nu har jag nyss ätit och ska börja fixa mig sen bär det av till piteå och det blir partyyyy! ;)
Vad ska ni andra göra ikväll?
slänger upp nå bilder sen nu har ja bråttom!
pusss
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0