löshår

Hallådär! nu har jag blivit riktigt kass på att uppdatera, men skyller på Joel för vi alltid är ute och ränner! Haha.. Idag har jag hunnit med mycket! varit på stan med emma och letat uggs på zotano eller vad det nu heter, sen tog vi en latte och pratade om lite allt möjligt som hänt på senaste tiden! Sen skulle hon till Daniel och då kom Joel och plockade upp mig så for vi runt lite överallt på uppdrag! haha! Sen for vi hem till han och hans syster la in löshår på mig igen, och körde som vanligt med nail hair, det är ju det bästa! sen körde Frida hem mig när vi var klara och nu ska jag plugga teori som en tok! :) Och nu ska jag börja lägga fast löshår igen! nä nu ska jag plugga uppdaterar mera senare!
pussss


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0