Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar

Mamma
Min mamma är nog den underbaraste mammam man någonsin kan ha alltså, hon har alltid funnits dära för mig och alltid ställt upp. Vad det än handlar om! Jag har gjort mycket fel och dumheter i mitt liv, speciellt dem senaste åren, men jag har alltid kunnat berätta för hon och hon har hjälpt mig. Har jag problem finns hon där! Och vi är så himla lika till sättet, visst vi har våra dåliga stunder men även våra bra! Vi kan göra saker tsm o.s.v. Kan skriva hur mycket som helst men ändå inte förklara. Så det räcker nog med det här och att jag älskar hon!


Pappa
Min pappa och jag har inte haft så mycket kontakt när jag var yngre, men sen nu när jag blivit äldre åker ja dit ofta och han kommer hit och vi pratar nästan dagligen, men är jobbigt att ha en pappa som inte alltid finns dära så man kan träffa han.. Men men, man har ju nått att sakna efter.. Min pappa och jag e ganska lika ändå, båda är riktiga party freek iaf ;) haha!  Han är dock VÄLDIGT extremt överbeskyddande när det gäller killar. Men de är bara bra ;) hah ! Är glad att han tagit upp kontakten mera nu med mig och min bror !:) Men jag älskar han med oavsett vad !
Kommentarer
Postat av: Julie1920

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-05-05 @ 13:21:46
URL: http://julie1920.blog366.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0