Dag 05 – Min bästa vän

Min bästa vän

Jag har många bra vänner, men bara EN bästa vän. Och vem det är vet nog alla!



Emma Roininen

Utan henne hade jag aldrig levt idag, det är tack vare henne att jag lever, det var hon som räddade mig den dära sommaren när jag höll på att dö. Jag är så jävla glad att jag har henne, hon har alltid ställt upp för mig! Jag kan alltid prata med henne, oavsett vad klockan är ställer hon alltid upp om det är någonting. Vi har varit bäst vänner sen 2006 alltså snart i fem hela år. Visst vi har bråkat och sånt. Men det gör väl alla? Även bästa vänner..  Vi träffades när jag och Peter  ''beppo'' var tsm, då var hon tsm med Eric Nilsson. Vi gjorde alltid allt tsm! Jag och emma har gjort exakt ALLT tsm, vet inte nå vi inte har gjort faktist..  Jag kan sitta och skriva i timmar men kan ändå inte förklara hur jävla glad jag är som har hon! Jag skulle aldrHon är verkligen den bästa jag någonsin lärt känna alltså!
jag älskar dig !





<3
Kommentarer
Postat av: emma

allt för dig, alltid. puss!

2010-12-06 @ 14:40:06
Postat av: emma

allt för dig, alltid. puss!

2010-12-06 @ 14:46:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0