Be with you

Hallådär!
Vaknade för nått tag sen av att hunden låg på min rygg och sov. Riktigt mysigt!
For iväg med mamma och körde bil en sväng, sen har jag min sista körlektion idag klockan två! Sen är det halkbanan på måndag! sen ska vi boka prov och sånt, ska och plugga teori idag  på ninas också, måste verkligen ligga i med teorin nu så jag får mig ett körkort snart!  Emma kom med ett par nya duffy skor igår, och hon fick då inte ha kvar dem för jag köpte dem! och hon skulle köpa med färg istället så det var ju bra! Nu ska jag fixa mig sen blir det körskolan och sen stan en sväng och kolla om jag hittar någonting på gina tricot! :) behöver verkligen sommar kläder, har kastat i stort sett allt! Nu ska jag fixa mig slänger upp nå bilder om ett tag! Puss



Kommentarer
Postat av: johanna

alltså måste bara fråga hur du gjort för att få den där grymma färgen!? vilket silverschampoo, blekning osv :)

2010-05-28 @ 04:31:59
Postat av: Anonym

Johanna ; Silvershampoo och en skummtoning från gossip!

2010-05-28 @ 15:15:12
Postat av: Linusfanny

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-05-20 @ 10:31:22
URL: http://linusfanny.blogh2o.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0