Måndag

Hallådär! sitter hemma hos mig nu med eric, vi tänkte slå på en film! Idag har jag bara varit hemma, vi har varit och sökt jobb lite överallt åt Eric, gick heltokej faktist! Imorrn får sötnosen svar från ett iaf :) Så det är bara att hålla tummarna att han får det nu då! (y)(y)(y) Åååh, min sötnos åker utomlands den 19.e.. Hur ska jag klara mig? ;/ Nååväl, då har jag någonting att länga efter när han kommer hem! hihi ;p nää nu ska vi lägga oss och se en film!
From parit with love heter den, blir scandic imorrn iaf , hörs sen! pusss


Kommentarer
Postat av: Maximilianfatima

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-07-21 @ 15:27:53
URL: http://maximilianfatima.blogyd.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0