-

Jag har sett dig, När jag har gått ser du besvikelsen.
Jag har sett dig kasta din tärning och förlorat din själ.
Jag var där för jag har också provat din värld.
När ögon fylls av tusen sjöar finns ingen hjälp från smärtan.
För du är en soldat i strid garderad med ett lejonhjärta.
Men se på dig själv när du fördärvar din chans.
Du hade änglavakt tills du blev förälskad i hasch.
Missär i din värld din själ vill iväg till nåt värt vill bli lärd,
Och finna sin väg innan det är din sista färd.
Dina ögon skiner minns som om det var igår
Jag fylls av gråt för jag lät dig. Förlåt.
Stick dit bort där inga lyssnar å bryr sig.
För mitt tjat ändrar då inte nåt förens lyktan lyser.
När blomman vissnat är du då främlingen som saknar liv.
Hur är vi vänner när mitt helvete är ditt paradis?
Inse fakta kroppen är ens tempel men din är ett labb.
Du vill bort från stormen och känna lugnet.
Tänker tillbaks, minns du när du grät i min famn?
Jag vet din bakgrund och att sår inte läker så snabbt.
Måste då gråta ut för ögon fylls av oceaner.
Du är en eldsjäl. Stänger du grinden så vänder jag kinden.
Och hoppas att vi blir vänner i himlen.
så min bästa vän, Vi ses i Nangijala.
Kommentarer
Postat av: Nicklasdiana

Hello admin, nice site you have!

2011-03-10 @ 09:26:40
URL: http://nicklasdiana.blogbow.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0