Dag 01 – Om mig

Om mig

Jag heter då som sagt Frida Isaksson är född den 16 mars 1992 i luleå! Är oftast glad och trevlig men dock är jag ibland väldigt envis och har ett jävligt hett temperament.. Bor på bredviken, Min mamma och hennes sambo har kennel såå vi har 11 hundar! Och jag och mamma håller även på med utställning och andra aktiviteter med hundarna..  Haha, jag hoppade av skolan för ca ett år sen för jag var skoltrött och gick fel linje och då valde jag att börja jobba.. Nu jobbar jag på Smaka kök och café inne på k-rauta, eller ja nuvarande lakkapää och där trivs jag super! Och jag har världens bästa chef!! Flyttar snart till egen lägenhet på örnäset en 2.a ska bli mycket skönt att få bo själv, fast kommer nog bli att mitt <3 flyttar in med mig hehe..  På fritiden umgås jag mest med mina vänner eller mitt <3 .. Dem dagarna jag orkar, eftersom jag är ganska slut efter att jobba heldagar.. Och på helgerna festar jag med mina brudar ;) Och det slutar oftast med sjuka slut på kvällarna.. hahaha!

Nu vet ja inte nån mer jag kan skriva så de får bli bra så här  ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0