Onsdag

Hallådär! Igår började jag färga mitt hår, eller ja. sötnosen adam gjorde det! jävlar va arg jag var åt han när han drar upp håret i hättan.. hojja, stackars pojk.. haha! Lovisa och Emmsii ska hjälpa mig idag å bleka klart det, sen ska vi lägga i färg o.s.v slänger upp bild sen om vi lyckas nog bra, annars blir de ingen bild ! ;) Haha.. har jobbat hela dagen idag, så är ganska slut.. och ska jobba hela helgen också.. Så blir en lugn helg. Bara mysa på med Adam! Lördag blir de nog att dricka lite iaf, men ändå lugnt! Kommer vara helt slut, men trivs så jäkla bra dära. och bätre chef än anette kan man inte ha, hon är så häärlig! :) Nää nu ska jag göra mig klar sen färga håret!:)
pussss
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0