Party

Hallådär! Igår blev det att dricka,  Vaknade upp på tuna sen gick vi och mötte Tessy och Johan så skjutsade dem mig till stan, färgade Emmas hår. Blev riktigt bra ändå!;)  Sen gick vi ner till Bastun och bokade den, så myste vi på och fixade oss sen började vi knalla mot bussen, träffade Adam en sväng! Sen väntade vi 30 min på bussen.. Men vi försökte roa oss, var väl inte alls svårt ;) haha! Sen for vi till Tuna gick hem te davve , umgicks ! Riktigt mysigt ändå ..  Sen kom Töreborna och hämtade upp oss, for runt lite sen ringde Emilia och vi hämtade upp hon och Cassi på björx, då blev det lite bättre stämning i bilen ;) Haha, for runt o.s.v sen drog vi på max och käkade, Hej hopp så kastade idioten EMILIA pommes överallt, och dem vi bordet breve höll på att skratta ihjäl sig! Hahaaha.. härlig brud ändå! Sen fick vi en dum ide att vi skulle bada.. Men aah.. ja gick ju inte i med hela kroppen kan jag då lova! fy helvetes så kallt det var alltså! Nää nu ska jag hoppa in i duschen innan han kommer förbi! ;) sen ladda om till ikväll! Slänger upp bilderna sen när emilia har skickat dem :) pussss
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0