Nyår

Nyår spenderade jag med mina vänner ! Jag, jens, lovisa, oscar o.s.v satt hemma hos mig på örnäset och förfestade! Sen for vi mot allstar , där spelade jag och lovisa biljard med två killar! och självklart vann mitt lag ;) haha! Var en skit läskig kille dära som följde efter mig från kanske tio sen slutade han när dem stängde! shiit alltså, han väntade på mig utanför toan och allt.. Lovisa gapa åt han säkert 1000 ggr men ändå sluta han ju inte! haha idiot ! ;)  Vi tog en taxi till mig vid halv fyra ungefär, var hära ett bra tag, jag lovisa, kalle och jens.. sen for dem alla och jag la mig och sova ! skööönt, sov till fyra idag ungefär! Finns nog ingenting bättre än att sova alltså! har inte många bilder sen igår , då ja och lovisa inte kommer ihåg mycket alls.. haha ! men nåra blev de iaf ;) lägger ut dem som är minst hemska ! Nu ska jag ut med hunden sen fortsätta att festa! :)
pussss



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0