One day left

Hallådär!
Nu har jag bivit kass på att uppdatera igen, men hinner inte mycket på veckorna, och på helgerna har jag fullt upp! 
Men iallafall
, scandic hela veckan som vanligt, och nästa vecka blir det längre dagar.. ;/ 07.30-16.30 huvva! och jag är slut dära efter lunch redan .. Nåväl, igår så for jag till G-stan och käkade tacos hos Carola, sen tog jag med mig vovven och for och kasta pinne , gled runt o.s.v :) vi hade det riktigt mysigt! Åååh, jag bara älskar den dära vovven! Ska kolla med Carola om vi får hämta henne ikväll också ! och det fick vi, så ska slänga upp en bild på henne senare, nu ska jag hoppa in i duschen sen ska vi dra ut och fara och grilla :) Vi hörs sen puss


Hittade två söta sommarklänningar! :)



Den andra var ju helt klart sötare!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0