Dött

Ja vad kan man säga? Här är det verkligen dött nu, men det är ju sommar! sen jobbar jag så hinner verkligen inte..  men iaf, köpte två tröjor idag på bikbok med nå kedjor och nå annat skit, en i svart och en i vitt. var rea så kunde INTE låta bli! ;) och i helgen blir det luleå kalaset! och ja fick faktist tag i tre biljetter för bara 300:- ett vuxen helgpass! så tjänade faktist två hundra.. Inte så dåligt för att vara mig ;) Haha! Och jag och min sötnos har varit så duktiga och fixat i stugan, vi har målat, hängt upp gardiner, och gjort det mysigt.. kan slänga upp nån bild på den i morgon också :) för nu ska vi gå ut och se film och mysa.. ska upp sju i morgon så ja.. haha ;/ Jag och min underbara lilla Emma var på heroes i helgen, och hon kom faktist in. Otroligt, men kanske för vi blev så tighta med vakten! han följde oss genom hela stan! ;) GRRR.. haha, nää jag har min fina underbara pojkvän eric! :) men han var en riktigt snäll grabb iaf :) nääru, nu ska jag gå och krypa ner i sängen vi hörs imorrn!
pussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

helgpass vuxen kostar ju bara 300 med förköp? du tjänade ju ingenting

2010-08-04 @ 16:42:44
Postat av: frida

helgpass fredag-lördag kostar 500:- för VUXEN :)

2010-08-06 @ 12:56:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0