fredag!

Hallådär! som sagt idag var jag och gjorde mina naglar, super nöjd! som vanligt.. men jag menar hur snyggt är det att ha korta naglar med skit under på sommaren?! Hellre fräscha och långa naglar ! ;) nuu strax ska vi väl ut en sväng sen vet jag inte? :) fiska ev iaf.. Sen blir det mysa på hos älskling och spela wii , hihi! Idag så for vi till benny å carola och hämtade pengar iaf, så när vi for därifrån så såg vi att det brann på klubben i gstan, så vi for dit och kolla! Och tamefan vi var där före brandkåren! jaadu.. Vi bor ju i luleå så :) här är lite bilder från det idag iaf, nu ska jag dra ut och göra någonting vettigt !
Pusss




Kommentarer
Postat av: Anonym

gör du akryl eller gele? :)

2010-06-19 @ 01:08:10
Postat av: Frida

Gele ! :)

2010-06-23 @ 00:30:18

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0