Godmorgon!

ställde larm igår på halv nio, och klev upp vid nio idag.. gjorde mig klar och stressade för hade ju som sagt möte 10.45.. Sen får jag ett sms ; mötet inställt, hemma med sjuka barn! Jahappp? Vad gör man nu då? Alla har ju skola, och jag ligger hos Eric.. Nåväl,  vi ska väl fara ut om ett litet tag iaf, sen blir det väl city rehab klockan ett till sjukgymnasten, less på att vara hemma redan! Men nästa vecka blir de nog att anmäla sig till arbetsförmedlingen iaf! Nåväl, nu ska jag klä på mig och gå ut och röka sen ska vi ut en sväng måste till stan och köpa en ny löshårsborste och leta en bikini och säkert nånting mera! Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Jakubfredrikke

Hello, any body here???

2011-02-14 @ 10:16:40
URL: http://jakubfredrikke.blog13.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0