Smile bitch!

Hallådär! Helgen har varit ganska okej ändå!

Torsdag; Jag, emma, eric och johan drog till finland, alko, ikea o.s.v haha, gissa om jag och emma såg nå jävla dumma ut inne på ikea? Haha! Vi virrade bort oss totalt!haha, vi sjöng hela vägen dit plus hem! och spelade kort och drack cola och emma bananöl! Sjukt gott!  Sen var vi bara ute och snurrade när vi väl kom hem och eric drack lite o.s.v!

Fredag; Hmm... vad gjorde jag i fredags? Just det, vi var ute och snurrade, skjutsade folk, sen förbi emmank och där var hon och hg, var dära ett tag.. sen for vi vidare sen hämtade vi upp emmank och hg igen, åkte nere på udden i isdraken, haahaha ;P Sen hämtade vi spaxxy och snurrade runt runt runt, sen hem och sova och mysa på!

Lördag; Vi var ute, umgicks med emmank, danne å eric, sen for jag och emmank till lövskatan på nån fest, var dära nått tag sen hämtade eric oss, sen hem och mysapåå!

Söndag; Huvva, Eric började jobba så han fick köra hem mig innan, det vill säga klockan sju på morgonen, gissa om jag hade dåligt morgonhumör? haha, stackars eric!! Sen sov ja nån timme, och emmank kom hit vi såg vinterviken och jag bakade kärleksmums.. Sen kom eric med rulltobak o.s.v så sitter hära och rullar cigaretter! Sen kommer eric och de blir myspys, körskolan imorrn! Äntligen!

Hörs sen! Pussss



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0