You are a star

Hallådär! Igår var jag med emmar och två till, vi var ute i stort sett hela natten.. eller ja. emma drog hem vi halvettt... sen sov jag resten av tiden i bilen iaf, haha! Skönt var de kan ja då lova.. sen när jag kom hem så somnade jag direkt, och sov till ett! Gud vad skönt det var.. Sen kom emmar till mig, sofie kom å plocka upp oss sen solade vi på suntan.. Så nu börjar ja bli brun! Känns hemskt att vara super blek alltså.. Haha, nåväl.. Nu ikväll ska jag och eric ut en sväng, ska sova med gulllet ikväll! Sen imorrn har jag körskolan 9.15 sen drar jag, eric, emma och nå fler till Haparanda/Finland ska på ikea, mm.. Nu ska jag lägga mig i sängen och mysa på sen drar vi ut ! ;) Pussss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0