helgen

Hallådär! idag mår man som man förtjänar! hojja.. i fredags var jag och gadda mig, gjorde över armen! började dricka när jag gadda mig, och hade Adam med som stöd! Sen var ja klar där vid halv åtta kanske. for hem en sväng sen for jag te lovisa, fixa oss börja dricka sen gick vi till daniel, hennes kille ! och där drack vi sen for vi mot Corner ! där var de fullt av folk. Träffade min kusin krille! sen var emma och hg dära me oss också :) sen var adam där också.  Sen for vi hem kanske vid tre? hojja ! och lördagen blev det att vara me tessy å granberg en sväng sen for jag te daniel med lovisa. sen kom de nå folk dit o.s.v sen knalla ja och adam upp te corner träffa emma hg linnea o.s.v var många man kände dära! träffade mina två kusiner dära också, magnus å krille ! :) och även massa andra man kände ! hojja längtar som lite smått te nästa helg ändå.. Haha ;) nää nu ska jag äta klart min kina mat sen ska jag till gstan och umgås! puss


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0